Gombolyag

Üdvözöllek Gabella kötögetős blogjában! Kötés-horgolás mindenkinek, de leginkább "unatkozó" kismamáknak, anyukáknak! (A leírásokat folyamatosan bővítem!)

Reklám

Chat

Linkgyujtemény.etabor.net Hobbi.wyw.hu free counters

Fonalfogyasztás 2009

2490 g

SmileyCentral.com

Utolsó kommentek

  • sarisaci: Az egyben kötött-körkötőtűs poncsót szeretném nagyobb méretben megkötni. Kérlek írd meg a szaporít... (2018.01.28. 21:55) Kislány poncsó
  • sarisaci: Én az 5 éves kislány unokámnak szeretném megkötni. El tudnád küldeni a leírását? Előre is köszönöm! (2018.01.08. 23:13) Kislány poncsó
  • sarisaci: Kérlek, küldd el a horgolt kislány kalap karimájának a leírását! Köszönöm! (2018.01.07. 20:15) Horgolt kalap
  • Ulicsné Ibolya: 10 EVES LANY MERET LEIRASA (2017.10.06. 08:52) Poncsó 2 téglalapból
  • Kupás Vincéné: Kedves Gabriella! 10 éves unokámnak szeretnék kötni poncsót. Kérném tisztelettel a leírását. Köszö... (2016.01.16. 20:11) Kislány poncsó
  • Utolsó 20

Üdvözöllek

2008.07.18. 15:03 - gabella

Címkék: bemutatkozás

Ezen a blogon kötési, esetleg horgolási tudományomat szeretném megosztani az érdeklődőkkel, kezdőkkel, újrakezdőkkel. És talán a profiknak is tudnék mutatni pár praktikát.

Ahogy a bemutatkozó szövegben is írtam: főleg kismamáknak, és anyukáknak. De mért pont nekik? Talán mert életünk ezen szakaszában előjön a kreativitásunk, és némi időt is tudunk szakítani arra, hogy valami szépet, egyedit készítsünk a saját két kezünkkel a pici babánknak. Legyen az egy kistakaró, egy sapka, egy kocsicipő, kiskesztyű, egy kabátka, egy játszószőnyeg, egy keresztelőruha, vagy mondjuk egy divatos poncsó a kis kétévesnek.

Így voltam ezzel én is. Bár már nagyjából 10 évesen megtanultam a kötés alapjait, a horgolást meg még előbb. Amíg iskolába jártam kötöttem, horgoltam sokmindent, pulóvereket, Barbie-babaruhákat, sapkákat, sálakat, kis szütyüket, de érettségi után valahogy elmúlt az érdeklődés, munka mellett nem volt már ilyesmire energiám. Aztán jött a szülés előtti táppénz, és azóta is leginkább baba - vagyis már inkább kisgyerek - holmikat készítek, sőt már nemcsak saját, hanem néhány ismerősöm csemetéjének is.

Tehát várok sok szeretettel minden kezdő és újra kezdő, kézimunkázni szerető anyukát!

Üdvözlettel:

Gabella

A bejegyzés trackback címe:

https://gombolyag.blog.hu/api/trackback/id/tr97574423

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

majonezknitting 2008.09.02. 17:12:27

Szia! Hasonlítunk egymásra. :) Második gyerkőccel vagyok otthon és újra elkapott a kötési láz. Plusz blogot is kezdtem írni, de úgy tapasztalom, hogy a kötés iránt érdeklők száma igen kevés. Szóval, nagyon örülök minden ilyen témájú kezdeményezésnek és olvasni foglak!

nöné 2008.10.28. 09:08:11

Szia! Hosszas bolyongás után találtam Rád! Rögtön ki is tettelek a kedvencekbe. Hasonlóan Hozzád, általános iskolás koromban a gyakorlati foglalkozás órán tanultam meg kötni, és nagyon sokáig is úztem az "ipart." Miután a GYES-eim után visszamentem dolgozni, nem jutott idő a kötésre. Most, két nagylány mellett, akik közül az egyik roppant kreatívkodó (kötés kivételével) újra felszította bennem a tüzet, hogy én is tudok szépeket alkotni. Előkerültek a régi Fürge ujjak, kötős könyvek, és elkezdtem alkotni (Kiri sál, sapka, sál). Most, ami eddig kimaradt az életemből, a zoknikötés rejtelmeivel ismerkedem, egyenlőre úgy tűnik, sikerrel. Várom a további alkotásaidat, ötleteidet!


süti beállítások módosítása