Ez a számláló a poszt nézettségét mutatja. Mindenképp olvasd el ezt a posztot a részletekért.

Gombolyag

Üdvözöllek Gabella kötögetős blogjában! Kötés-horgolás mindenkinek, de leginkább "unatkozó" kismamáknak, anyukáknak! (A leírásokat folyamatosan bővítem!)

Hirdetés

Reklám

Chat

Linkgyujtemény.etabor.net Hobbi.wyw.hu free counters

Fonalfogyasztás 2009

2490 g

SmileyCentral.com

Utolsó kommentek

  • Erzsi Zelei: szi a gabella nagyon tetszik a poncso csak nem teljesen ertem.ateglalap hosszara merjuk afelfej e... (2014.03.22. 13:00) Poncsó 2 téglalapból
  • sarisaci: @timimano: Nekem a nyak kialakításának leírása kellene. Segítenél? címem: belov1@citromail.hu Kösz... (2013.10.17. 20:22) Kittys mellény
  • enianyu: Szia! Hiába várok nem jön be a videó :( (2013.10.08. 21:50) Körben kötés 5 tűvel
  • sarisaci: @edina 82: én is ennek a kis mellénynek a leírását szeretném elkérni! Előre is köszönöm! sarisaci (2013.10.07. 21:18) Hello Kitty - másodszor
  • sarisaci: @endimion: Én sem tudom, hogyan kell körben kötni körkötőtűvel/ Segíts, kérlek! (2013.03.21. 21:49) Sima kötés körben
  • Utolsó 20

Horgolt kalap leírása

2008.08.08. 14:29 - gabella

Címkék: leírás kalap horgolt sapka horgolás

Hozzávalók: 5 dkg Margaréta fonal, 2,5-ös horgolótű.

Kezdés: 8 láncszemből kört horgolunk.
1. sor: 12 egyráhajtásos pálcát horgolunk, közöttük egy-egy láncszemmel.
2. sor: 36 db egyráhajtásos pálca.
3. sor: minden második szembe öltünk, egyráhajtásos pálca, egy szem kimarad, egyráhajtásos pálca, 3 láncszem, majd kezdjük elölről.
4. sor: 5 láncszem, egy hamispálca 12 ívet kell készíteni, egyenletesen elosztva. (Nem mind fog az ívekbe kerülni, abból kevesebb van.)
5. sor: minden ívbe 3 db egyráhajtásos pálca, közöttük 2-2 láncszem, a szomszédos ívek egyráhajtásos pálcái között nincs láncszem!
6. sor: 72 db egyráhajtásos pálca egyenletesen elosztva.
7. sor: 2 egyráhajtásos pálca a két egymást követő szembe, 2 láncszem, 2 szem kimarad, majd az elejétől ismételjük.
8. sor: a 4. sor szerint, de itt minden 2 láncszemes ívbe öltjük a hamispálcát.
9. sor: minden ívbe 2 db egyráhajtásos pálca, közöttük 3-3 láncszem, a szomszédos ívek egyráhajtásos pálcái között nincs láncszem!
10. sor: egyráhajtásos pálcasor: az ívekbe 5-5, a pálcákba 1-1 egyráhajtásos pálca.
11. sor: egyráhajtásos pálcasor: 134 db, egyenletesen szaporítva.
12. sor: 7. sort ismételjük.
13. sor: 8. sort ismételjük.
14. sor: 9. sort ismételjük.
15. sor: 10. sort ismételjük, továbbra is 134 egyráhajtásos pálca.
16. sor: 7. sort ismételjük.
17. sor: 8. sort ismételjük.
18. sor: 9. sort ismételjük.
19. sor: 10. sort ismételjük, továbbra is 134 egyráhajtásos pálca.
20. sor: 7. sort ismételjük.
21. sor: 8. sort ismételjük.
22. sor: 9. sort ismételjük.
23. sor: 10. sort ismételjük, továbbra is 134 egyráhajtásos pálca.
24. sor: 3. sort ismételjük.
25. sor: hamispálca sor, minden egyráhajtásos pálcára és minden láncszemre egy hamispálca jusson!
26. sor: hamispálcasor, ugyanannyi szem, mint az előző sorban.
27. sor: minden 3. szembe egy-egy hamispálca, közöttük 2-2 láncszem.

 

5 sor van hátra, az a kalap karimája, holnap pótolom azt is!


(28-29-30-31-32. sor folyt. köv.)

A bejegyzés trackback címe:

http://gombolyag.blog.hu/api/trackback/id/tr71606867

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben.

Luella 2008.11.14. 20:13:46

Szereném megkérdezni, milyen a hamispálca?

Gabella · http://gombolyag.blog.hu/ 2008.11.15. 09:04:49

Luella: hát, már magam sem tudom, mi a neve! Rövidpálca néven is fut, van olyan újság, ahol simán "pálca" a neve, a lényeg az, hogy ráhajtás nélkül van. Az egyik videóban is megmutattam!

Luella 2008.12.03. 20:44:25

Kedves Gabella!
Ezt a kalapot kezdtem el horgolni,de a leírásban igért elmaradt 5 sort nem tudom hol keressem? !

Gabella · http://gabella.blog.hu/ 2008.12.04. 15:16:22

Ezer bocs, ez tényleg lemaradt! Szombaton pótolom!

accipiter · http://www.pallas70.hu/tanfolyam/szemelyugyi-gazdalkodo-es-fejleszto-kepzes.php 2009.09.19. 11:09:40

Ez nagyon szép.
A névnapomra kaptam horgolt ágytakarót a Nagymamámtól. Életem legkedvesebb névnapi ajándéka.

tunder0 2010.06.24. 22:33:24

Szia!
Első művem ez a sapka lesz,most tartok a 15. sornál. Előfordulhat,hogy elírtad? Azt írtad, hogy a 10-es sort ismételjük,és 134 pálcát említesz. De az a 11-es sorban volt. Vagy kell a 10-es sor,plusz a 134 pálca? Bocs,nagyon kezdő vagyok,3 napja fogtam először horgolótűt a kezemben. :) Így a kép alapján nem igazodok el rajta...

gabella · http://gombolyag.blog.hu 2010.06.25. 08:01:29

Nem írtam el! Ha már a 10. sorban is annyi szemed van, akkor a 11. -ben ne szaporíts!