Ez a számláló a poszt nézettségét mutatja. Mindenképp olvasd el ezt a posztot a részletekért.

Gombolyag

Üdvözöllek Gabella kötögetős blogjában! Kötés-horgolás mindenkinek, de leginkább "unatkozó" kismamáknak, anyukáknak! (A leírásokat folyamatosan bővítem!)

Hirdetés

Reklám

Chat

Linkgyujtemény.etabor.net Hobbi.wyw.hu free counters

Fonalfogyasztás 2009

2490 g

SmileyCentral.com

Utolsó kommentek

  • Erzsi Zelei: szi a gabella nagyon tetszik a poncso csak nem teljesen ertem.ateglalap hosszara merjuk afelfej e... (2014.03.22. 13:00) Poncsó 2 téglalapból
  • sarisaci: @timimano: Nekem a nyak kialakításának leírása kellene. Segítenél? címem: belov1@citromail.hu Kösz... (2013.10.17. 20:22) Kittys mellény
  • enianyu: Szia! Hiába várok nem jön be a videó :( (2013.10.08. 21:50) Körben kötés 5 tűvel
  • sarisaci: @edina 82: én is ennek a kis mellénynek a leírását szeretném elkérni! Előre is köszönöm! sarisaci (2013.10.07. 21:18) Hello Kitty - másodszor
  • sarisaci: @endimion: Én sem tudom, hogyan kell körben kötni körkötőtűvel/ Segíts, kérlek! (2013.03.21. 21:49) Sima kötés körben
  • Utolsó 20

Zokni kötés

2009.01.28. 12:07 - gabella

Címkék: videó leírás zokni kötött kötés

Zokni 24-es duci lábikóra.

Az aldis zoknifonalból 3-as tűvel a legjobb kötni.

A kötést én a zokni orránál kezdtem, felszedtem 20 szemet. Ez a zokni bőségének a fele.
1. sor: A kézről kezdésnél ezután egy sor fordítottal folytatom, annak irányában állnak a szemek ugyanis. 
2. sor: sima sor, de nem  kötöm végig, az utolsó szemet a másik tűn hagyom, majd megfordulok.
3. sor: fordított, ugyanaz, mint a sima, az utolsó szem marad.
4. sor: sima, most 2-vel a vége előtt fordulok vissza.
5. sor: fordított, kettővel a vége előtt visszafordulok.
6. sor: sima, 3 szem marad a tűn.
7. sor: fordított, 3 szem marad.
8. sor: sima, 4 szem marad.
9. sor: fordított, 4 szem marad.

A 10. sortól meg folyamatosan elkezdjük lekötni a félrerakott szemeket, soronként mindig csak eggyel megyünk tovább.

A 18. sornál már nincs újabb lekötni való szem, mind a 20-at lekötöttük, úgyhogy most elosztjuk két tűre a húsz szemet, és másik kettőre meg felszedjük a kezdősor hurkaiból másik 20-at. Ezt elsőre érdemes vékonyabb tűre szedni, mert kicsit szoros lehet.

Most addig kötünk körbe-körbe, amíg nem jön el az ideje a sarok résznek.

A sarkát pont így csináltam, mint Jucuu, a két szem szaporítást leszámítva, és azt, hogy én nem a száránál kezdtem, hanem az orránál!

Amikor a sarok kész, még egy darabig simakötéssel dolgoztam, csak pár centi után váltottam 2 sima-2 fordítottra, a befejezést pedig így csináltam (hogy rugalmas maradjon, nagyon lazán varrtam el a szemeket!):

 

View Video

 

 

A bejegyzés trackback címe:

http://gombolyag.blog.hu/api/trackback/id/tr32908045

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben.

csilla-kreativ · http://kreativ-kezimunka.com/ 2009.01.28. 18:07:24

Szia Gabella! ezért a klassz is fonalért rendesen esz a sárga irigység ;-)