Gombolyag

Üdvözöllek Gabella kötögetős blogjában! Kötés-horgolás mindenkinek, de leginkább "unatkozó" kismamáknak, anyukáknak! (A leírásokat folyamatosan bővítem!)

Reklám

Chat

Linkgyujtemény.etabor.net Hobbi.wyw.hu free counters

Fonalfogyasztás 2009

2490 g

SmileyCentral.com

Utolsó kommentek

  • sarisaci: Az egyben kötött-körkötőtűs poncsót szeretném nagyobb méretben megkötni. Kérlek írd meg a szaporít... (2018.01.28. 21:55) Kislány poncsó
  • sarisaci: Én az 5 éves kislány unokámnak szeretném megkötni. El tudnád küldeni a leírását? Előre is köszönöm! (2018.01.08. 23:13) Kislány poncsó
  • sarisaci: Kérlek, küldd el a horgolt kislány kalap karimájának a leírását! Köszönöm! (2018.01.07. 20:15) Horgolt kalap
  • Ulicsné Ibolya: 10 EVES LANY MERET LEIRASA (2017.10.06. 08:52) Poncsó 2 téglalapból
  • Kupás Vincéné: Kedves Gabriella! 10 éves unokámnak szeretnék kötni poncsót. Kérném tisztelettel a leírását. Köszö... (2016.01.16. 20:11) Kislány poncsó
  • Utolsó 20

Csak a nagymamák köthetnek?

2008.09.08. 13:59 - gabella

Címkék: vélemény

Mostanában többször is  hallottam a tévében, reklámban és más műsorokban is, hogy a kötés a nagymamák dolga, csak az öregeknek való...

Én ezt nem értem! Közben meg nagy divat a kötött, és nem csak az egyszerű pulóverek, hanem minden, ami kötött! És a mai nagymamák sem 60 felett kezdtek kötni! (Már aki tud, mert az se igaz ám, hogy minden nagymama kötöget! Az enyém nem tud!)

Több ismerősöm meg azt panaszolta, hogy tényleg, nagyon szépen köt a nagyi vagy anyu, de valahogy egyáltalán nem divatos. Megmaradnak annál a jól bevált pulcsi mintánál, amit megtanultak huszon-harminc éve, és azt kötik, pedig a kisunoka nem is olyat szeretne.

Ezért is gondolom, hogy jó dolog, ha fiatalon megtanulunk kötni! Én kb. 10 évesen kezdtem, akkor még a játékbabáknak kötögettem, meg magamnak sálat, aztán jöttek a pulcsik. Gyakorlatilag anyutól lestem el, mert ő is olyan volt, mint én, nem volt türelme magyarázni. Így szépen csöndben ültem mellette, és figyeltem. Sikerült! A kezdősor volt a nehéz, de azt is ellestem.

Most meg már van kinek kötnöm, és olyan jó! Nagyon szépeket lehet a mostani újságokból kinézni! Mellesleg ideglevezetőnek is nagyon jó! Néha, mikor már mindenből elegem van, leülök, és gyakorlatilag dühből  kötök. Ilyenkor irtó gyorsan haladok, és egyszer csak azt veszem észre, megnyugodtam. Ilyenkor már csak az a bizonyos nyugdíjpénztáras reklám tud bemérgelni!

Ti mit gondoltok? Tényleg maradjon a  kötés a nagymamák tudománya???

A bejegyzés trackback címe:

https://gombolyag.blog.hu/api/trackback/id/tr77653844

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Moncsi78 2008.09.15. 08:56:17

Üdv Gabella és Mindenki!

Nagyon egyetértek Veled, bár én sajna nem vagyok egy nagy kötős (a sálnál valahogy elakadok),pedig nagyon jó dolognak tartom.De most van egy 8 hónapos kislányom, így meg van a motiváció! :) Szép napot és jó kötögetést!

Kryx 2008.11.29. 22:23:45

Én nem vagyok nagymama, de anyuka igen (7 hónapja) és kb 8 éves korom óta kötök. :) Remélem a kislányomat is érdekelni fogja, mert annyi divatos és klassz holmit lehet készíteni. :)

Úgyhogy folytasd csak a blogod, mert én jövök még nézelődni.



süti beállítások módosítása