Gombolyag

Üdvözöllek Gabella kötögetős blogjában! Kötés-horgolás mindenkinek, de leginkább "unatkozó" kismamáknak, anyukáknak! (A leírásokat folyamatosan bővítem!)

Reklám

Chat

Linkgyujtemény.etabor.net Hobbi.wyw.hu free counters

Fonalfogyasztás 2009

2490 g

SmileyCentral.com

Utolsó kommentek

  • sarisaci: Az egyben kötött-körkötőtűs poncsót szeretném nagyobb méretben megkötni. Kérlek írd meg a szaporít... (2018.01.28. 21:55) Kislány poncsó
  • sarisaci: Én az 5 éves kislány unokámnak szeretném megkötni. El tudnád küldeni a leírását? Előre is köszönöm! (2018.01.08. 23:13) Kislány poncsó
  • sarisaci: Kérlek, küldd el a horgolt kislány kalap karimájának a leírását! Köszönöm! (2018.01.07. 20:15) Horgolt kalap
  • Ulicsné Ibolya: 10 EVES LANY MERET LEIRASA (2017.10.06. 08:52) Poncsó 2 téglalapból
  • Kupás Vincéné: Kedves Gabriella! 10 éves unokámnak szeretnék kötni poncsót. Kérném tisztelettel a leírását. Köszö... (2016.01.16. 20:11) Kislány poncsó
  • Utolsó 20

A kötés népszerűsítése

2008.09.30. 09:32 - gabella

Címkék: vélemény rtl klub divat kötés

Nagyon meglepődtem, mikor megláttam, hogy a kötésről beszélgetnek a tévében.

Azt is elmondták, hogy a kötött holmik idén ősszel és télen is divatban lesznek, és nem csak a pulcsik kámzsa nyakkal, de a kötött ruhák színes harisnyával, széles övvel, a poncsók (!), és szerintem a sálak, sapkák, kesztyűk is! Én pedig ennek nagyon örülök!

A bejegyzés trackback címe:

https://gombolyag.blog.hu/api/trackback/id/tr52688540

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

majonezknitting 2008.09.30. 19:29:52

Szia Gabella! Ennek én is örülök, kell a népszerűsítés, mert péládul az a reklám, amiről korábban írtál (készülsz a nyugdíjas évekre) szerintem sokat rontott a megítélésen. Nekem rendesen borzolta az idegeimet. :) Üdv, majonéz

Bobci 2008.10.02. 20:37:53

Sziasztok!
Látom, hogy másnak is kedvence a sportimo fonal. Nekem is, és éppen egy projekt kellős közepén vagyok - egy 1977-es kötés/horgolás könyvből egy kabátot készítek - és rágyöttem, hogy a fehér fonalam kevés. Kellene még legalább 20 dkg, de sehol nem találom ezt a fajtát, ebben a színben. Ha valakinek volna ötlete, hogy hol lehet hozzájutni, vagy tudna valamilyen más fajtát ajánlani ami ehhez hasonló anyagban és vastagságban, azt nagyon megköszönném! :)
Üdv: Bobci

gabella · http://gombolyag.blog.hu 2008.10.03. 15:08:22

Szia! Mondanám, hogy nézz szét a vaterán, teszveszen, de ott is csak kéket meg sárgát láttam mostanában. Vastagságban a Lisa elég jól megy hozzá, picikét szúrósabb, de szerintem nem vészes. Nézd meg! Vagy még van egy King Cole nevű fonal, az is olyasmi minőségű, vastagságú! Remélem, tudtam segíteni.


süti beállítások módosítása