Gombolyag

Üdvözöllek Gabella kötögetős blogjában! Kötés-horgolás mindenkinek, de leginkább "unatkozó" kismamáknak, anyukáknak! (A leírásokat folyamatosan bővítem!)

Reklám

Chat

Linkgyujtemény.etabor.net Hobbi.wyw.hu free counters

Fonalfogyasztás 2009

2490 g

SmileyCentral.com

Utolsó kommentek

  • sarisaci: Az egyben kötött-körkötőtűs poncsót szeretném nagyobb méretben megkötni. Kérlek írd meg a szaporít... (2018.01.28. 21:55) Kislány poncsó
  • sarisaci: Én az 5 éves kislány unokámnak szeretném megkötni. El tudnád küldeni a leírását? Előre is köszönöm! (2018.01.08. 23:13) Kislány poncsó
  • sarisaci: Kérlek, küldd el a horgolt kislány kalap karimájának a leírását! Köszönöm! (2018.01.07. 20:15) Horgolt kalap
  • Ulicsné Ibolya: 10 EVES LANY MERET LEIRASA (2017.10.06. 08:52) Poncsó 2 téglalapból
  • Kupás Vincéné: Kedves Gabriella! 10 éves unokámnak szeretnék kötni poncsót. Kérném tisztelettel a leírását. Köszö... (2016.01.16. 20:11) Kislány poncsó
  • Utolsó 20

Utolért a kipécézés

2008.10.28. 15:29 - gabella

Címkék: játék bemutatkozás titkok

A helyzet az, hogy nekem ugye két blogom van, egy "mindenes" meg ez a kötős. És hát éppen ezt pécézte ki majonéz. Szóval bocsi, de itt inkább kötéssel kapcsolatos "titkokat" osztanék meg!

1. A szekrényben, ágyneműtartóban kb. 10 kiló fonalam van, nagyrészét "irtó jó áron" vettem, akciósan, teszveszen, akármi, hogy fú, ebből majd milyen jó akármiket kötök, aztán nagyrészt csak várnak... Viszont ami most van, mindet 2008-ban vettem!

2. Még sosem kötöttem zoknit, mert úgy érzem, nem lenne kényelmes, meg amúgy is, hogy fér bele egy kötött zokni a cipőbe, papucsba? De ki fogom próbálni!

3. Nagyrészt sajnos akril fonalakat használok, szegény ember vízzel főz alapon...

4. Sosem tanultam iskolában kötni, háztartási fakultációra csak azok a lányok jártak nálunk a suliban, akik nem voltak elég okosak a matek vagy a számtech fakthoz. Anyunak meg nem volt türelme tanítani, így inkább csak csendben kilestem, hogy is kell csinálni.

5. Első kötéseim Barbie-babaruhák voltak, ebből következik, hogy ez 9-10 évesen volt.

6. Ezt a blogot azért indítottam, mert el akartam adni valami fizetős tanfolyamot, vagy szuper e-book-ot, de olyan "jófej" vagyok, hogy nem így lett.

7. Ha már majonéz! 25 évig nem voltam hajlandó majonézt enni, első terhességem alatt jöttem rá, hogy nem is rossz dolog! Azóta a kedvencem a franciasaláta!

Nemsokára azt is kigondolom, én kit pécézzek ki!

Végül a játék szabályai! Íme:
1. linkeld be a blogodba azt, aki kipécézett
2. ossz meg magadról hét dolgot, akár különleges, akár hétköznapi
3. pécézz ki 7 embert, nevezd meg őket és linkeld be a blogodba
4. egy hozzászólásban értesítsd őket a blogjukban, hogy ki lettek pécézve.

A bejegyzés trackback címe:

https://gombolyag.blog.hu/api/trackback/id/tr69736719

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

frohlingnee 2008.11.10. 12:53:09

Szia gabella!
Imádok kötni, de sajnos rá kellett jönnöm, hogy nem is tudok...
Bármilyen mintát megcsinálok, de a fazon kialakításával és az összeállítással renszeresen elszúrom!Nagyon örülök, hogy Rád találtam! Talán Te tudsz most nekem segíteni.
Szóval a kámzsanyak a jelenlegi problémám. Nagyon sok féle módon megpróbáltam, de ezt sajnos csak a fonalam bánta.
Hogyan kell kifogyasztani (elejét-hátullját) és hogyan lehet szép kámzsát kötni? A most félben lévő darabhoz 1s, 1 fordítottal lenne jó.
Kérlek, ha tudsz segíts! Előre is köszönöm!!!

Kata 2008.11.13. 11:18:01

Sziasztok Lányok!
Olyan jó hogy nem vagyok egyedül!!!!
Most lettem kész a lányom kardigánjával. A kész azért még túlzás, a nyakát kellene már csak körbekötnöm. De olyat még sose csináltam.
Kérlek Gabella segíts nekem is!
Köszönöm

zoe 2008.11.13. 12:07:24

Szia gabella!Egy kis segitséget kérnék!Kislányomnak szeretnék poncsót kötni,aki 5 éves.Olvastam a 1,5 éves-nek készült poncsó leirását,de nem tudom ,én ,hogy álljak neki.Hány szemmel kezdjem?Az egész fel fog férni a körkötőtűre?Várom a segitséged!Köszi

gabella · http://gombolyag.blog.hu 2008.11.24. 09:24:07

Zoe! Én az első gyerekponcsót 6 éves kislánynak kötöttem. Ott 88 szemmel kezdtem, ugyanúgy szaporítottam, mint ahogy már leírtam, az egyetlen különbség, hogy hosszabbra kell kötni. Ami nem is lenne gond, csak nekem is alig fért a kötőtűn. Később kitaláltam egy praktikát (mivel nem tudok szerezni olyan körkötőtűt, aminek hosszabbra lehet cserélni a damilját...): 3 db körkötőtűvel még viszonylag jól el lehet intézni, csak egyforma vastag legyen. Szóval kétfelé osztva van a munka a két tűn, a harmadik meg arra van, hogy azzal kötöm le. Amikor az egyikről lefogyott, arra kötöm tovább. Mintha 3 harisnyakötőtűvel dolgoznék, csak jóval hosszabb.
Ez a 6 éves kislány poncsója egyébként: gabella.blog.hu/2008/03/25/kotott_poncso_vanilia_lila
(Bocs, hogy csak most tudtam válaszolni!

zoe 2008.11.24. 13:28:50

Gabella köszönöm a segitséget!


süti beállítások módosítása