Gombolyag

Üdvözöllek Gabella kötögetős blogjában! Kötés-horgolás mindenkinek, de leginkább "unatkozó" kismamáknak, anyukáknak! (A leírásokat folyamatosan bővítem!)

Reklám

Chat

Linkgyujtemény.etabor.net Hobbi.wyw.hu free counters

Fonalfogyasztás 2009

2490 g

SmileyCentral.com

Utolsó kommentek

  • sarisaci: Az egyben kötött-körkötőtűs poncsót szeretném nagyobb méretben megkötni. Kérlek írd meg a szaporít... (2018.01.28. 21:55) Kislány poncsó
  • sarisaci: Én az 5 éves kislány unokámnak szeretném megkötni. El tudnád küldeni a leírását? Előre is köszönöm! (2018.01.08. 23:13) Kislány poncsó
  • sarisaci: Kérlek, küldd el a horgolt kislány kalap karimájának a leírását! Köszönöm! (2018.01.07. 20:15) Horgolt kalap
  • Ulicsné Ibolya: 10 EVES LANY MERET LEIRASA (2017.10.06. 08:52) Poncsó 2 téglalapból
  • Kupás Vincéné: Kedves Gabriella! 10 éves unokámnak szeretnék kötni poncsót. Kérném tisztelettel a leírását. Köszö... (2016.01.16. 20:11) Kislány poncsó
  • Utolsó 20

Pulcsik nyaka

2008.11.24. 09:37 - gabella

Címkék: kötött kötés nyak megoldások

Többen kérdeztétek, hogy kell pulcsinak,  kardigánnak, mellénynek a nyakát megcsinálni. Kámzsanyak, csónaknyak, és sima kardigán nyak körbekötés is felmerült.

Bevallom, számomra is ez a kötés legnehezebb része! Általában megküzdek a nyakakkal  én is, legújabb kedvencem a V-kivágás, azt most viszonylag szépen meg is tudtam oldani, de eddig a V-nyakat inkább körbehorgoltam...

Hirtelen nem tudok mindenféle nyakat bemutatni, de igyekezni fogok! Mármint fogok hozni leírásokat is, de egyszerre nem megy, bocsi érte!

Csónaknyak azért viszonylag egyszerű, mert ott nem igazán kell fogyasztani, csak egyenesen kell befejezni a pulcsi/mellény elejét és  hátulját, és addig kell összevarrni, hogy pont megfelelő legyen a nyílás a fejnek. Célszerű az utolsó pár centin valamilyen patentmintát kötni, így nem fog visszapöndörödni a munka széle.

Sima kerek nyak (nekem ez a legnagyobb kihívás!)

 

Garbónyak:

A bejegyzés trackback címe:

https://gombolyag.blog.hu/api/trackback/id/tr37785410

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kata 2008.11.24. 10:40:50

Sziasztok!
Gabi, köszönöm hogy segítesz, azóta is várja a lányom kardigánja, hogy a nyakát megcsináljam. De hátha tudok egy ötletet adni a nyakakkal kűzdőknek: a fiaim nem szeretik a szoros nyakat, a V nem mindig praktikus, úgyhogy "kipöndörődőst" csináltam, így van is nyaka, mégsem szorít, és megcsinálni is egyszerű.

gabella · http://gombolyag.blog.hu 2008.11.24. 10:47:44

Gombos vagy cipzáros lesz a kardigán? És kerek a nyaka, vagy olyan v-szerű?

Kata 2008.11.24. 13:50:38

Gombos és kerek...és a legszörnyűbb, hogy valahogy szűkebbre kellene a körbekötés, mint amilyen a nyaka most.

Gabella · http://gabella.blog.hu/ 2008.11.24. 14:27:15

Kata! Elsősorban 1, de akár 2 számmal vékonyabb tűre próbáld felszedni a szemeket. Szedd fel mindet, na hagyj ki, mert akkor meg buggyos lesz nagyon. 2 sima-2 fordítottal viszonylag még összébb is ugrik, de ha így is bő, akkor duplára kötöd, letűzöd kívül vagy belül a végén, és még valami gumit fűzhetsz bele.

Az a baj, hogy erről nem nagyon tudok képet mutatni, mert ilyen állásút most még a szekrényben sem találok, megkötni meg nem három perc.

Remélem, azért tudtam segíteni!

Kataca · http://kotottzokni.blog.hu 2008.11.24. 14:45:41

Köszönöm! Megpróbálom amit tanácsoltál, addig is tettem fel képeket a blogba, a zoknik után...ésmostanában nem fogok kardigánt csinálni

csilla-kreativ · http://kreativ-kezimunka.com/ 2009.01.15. 15:57:43

Szia Gabi!
Jó kis nyakkialakításoknak én is nagyon fogok örülni majd, nem akarlak és síettetni, csak jelzem, hogy milyen jó lesz ha bemutatod a nyakakakat, mert nekem is mindig problémát okoz. Én most nagyon kedvelem a V nyakat de nem tudom igazán szépen megcsinálni. Van egy készen vett kézi kötésű mellényem, na annak szuper nyaka van, de nem tudom, hogyan csinálták, biztos az apasztásoknál van a trükk, de nagyon mutatós. Majd esetleg fölteszem nálam a blogba, ha lesz kedved megnézed és véleményezed, amit előre is köszönök.

Sula 2010.09.14. 23:10:14

Segítség! körkötő tűvel kötöttem egy pulcsit ,úgy hogy az ujját is fölszedtem és sima fordítottal kötöm körbe ,hogy csináljam a nyakát ha nem akarok v.kivágást és aszt sem szeretném ,hogy megfulladjak?


süti beállítások módosítása