Gombolyag

Üdvözöllek Gabella kötögetős blogjában! Kötés-horgolás mindenkinek, de leginkább "unatkozó" kismamáknak, anyukáknak! (A leírásokat folyamatosan bővítem!)

Reklám

Chat

Linkgyujtemény.etabor.net Hobbi.wyw.hu free counters

Fonalfogyasztás 2009

2490 g

SmileyCentral.com

Utolsó kommentek

  • sarisaci: Az egyben kötött-körkötőtűs poncsót szeretném nagyobb méretben megkötni. Kérlek írd meg a szaporít... (2018.01.28. 21:55) Kislány poncsó
  • sarisaci: Én az 5 éves kislány unokámnak szeretném megkötni. El tudnád küldeni a leírását? Előre is köszönöm! (2018.01.08. 23:13) Kislány poncsó
  • sarisaci: Kérlek, küldd el a horgolt kislány kalap karimájának a leírását! Köszönöm! (2018.01.07. 20:15) Horgolt kalap
  • Ulicsné Ibolya: 10 EVES LANY MERET LEIRASA (2017.10.06. 08:52) Poncsó 2 téglalapból
  • Kupás Vincéné: Kedves Gabriella! 10 éves unokámnak szeretnék kötni poncsót. Kérném tisztelettel a leírását. Köszö... (2016.01.16. 20:11) Kislány poncsó
  • Utolsó 20

Csomó félkész motyó

2009.03.09. 11:58 - gabella

Címkék: kötés mellény horgolás poncsó

Szerencsére - mint sok más blogon is olvastam - nem vagyok egyedül azzal a kicsit kellemetlen tulajdonsággal, hogy mielőtt egy darabot befejeznék, belekezdek több másik kötésébe, horgolásába is. Most pl. hónapok óta el van kezdve egy kék csíkos pamut poncsó Véda nővérének, Sárinak, egy kis mellény Reni kisfiának, Petinek, egy hullámos mintás horgolt sál magamnak, egy horgolt nyaklánc-kísérlet is félbe van hagyva, volt az én vastag, de rövidre sikerült poncsóm, na ezt a hétvégén megcsináltam. 3 nap alatt! Szombaton konkrétan úgy éreztem, leszakad a karom! Haladni akartam, és kentem a kötést ezerrel, de nem csak az ujjaim, hanem az egész alkarom megfájdult estére. Másnapra szerencsére elmúlt, így be tudtam fejezni. És még hiába van ennyi féle elkezdve, a pénteken Krisztinek beszerzett fonalat is ki kellett próbálnom. Nem ártana haladni, mert 16-27-ig dolgozni megyek, akkor nem lesz időm kötni!

A bejegyzés trackback címe:

https://gombolyag.blog.hu/api/trackback/id/tr33991077

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csilla-kreativ · http://kreativ-kezimunka.com/ 2009.03.09. 13:39:36

Nálam is van ilyen, foltvarrós témában van egy takaróm amit már vagy 4 éve kezdtem meg, már csak tűzni kell, megint előszedtem. Van egy pulcsi is aminek emg az eleje, de le lesz bontva mert szük lesz.
Képzeld elkészült a poncsó, igazán elégedett vagyok vele. Az újhelyre költözött blogban megnézheted: kreativ-kezimunka.blogspot.com/. A weblap maradt a helyén csak a blog költözött, tegnap azt melóztam, hogy átcuccoltam a bejegyzéseket. Nem raktam rojtokat a poncsóra, csak a megkötőre pompomt, így jövőre visszaszedem a végét és kötök még hozzá ha rövid. Nagyon tetszett a kötése, egész jól tudtam haladni. Köszi a leírásokat a kötéshez és a zsinórhoz.
Amúgy nagyon tetszik ennek a kis mellénynek a nyaka, erről majd írhatnál bővebben...

aniceköt 2009.03.09. 14:16:24

Félkész dologból van nálam is egypár, de amit meg kötnék, nem találom!
Láttál már ilyent, nincs meg a kötésem!

nöné 2009.03.09. 14:33:00

Látom, Te sem unatkozol mostanság! El vagy eresztve takarosan, bár egy-két dolognak alig van már híja. Hajrá, hogy jöhessen az újabb!

Kormica · http://pulcsi-szilvi.blogspot.com 2009.03.09. 23:53:01

Szépek lesznek! Az a kis mellényke különösen tetszik!
Én is ma morgolódtam ezen, hogy tán be kéne fejeznem pár dolgot.... de mit csináljak, ha úúúúgy nem szeretem az összeállítást.

Én pont fordítva vagyok, mint te. Annó azért csináltam a kötősulit, a blogspoton, hogy kitapasztaljam hogyan kell blogot írni, mert a babanetes babanaplót másfél év írás után elég primitívnek tartottam a blogokhoz képest, és át akartam nyergelni valamelyik blogra. Így lettem végül blogspotos. Aztán kipróbáltam a blog.hu-t is egy kicsit, amikor Meskó Berci blogjában láttam, mennyi lehetőség van ebben.... de nem sikerült 1-ről a 2-re jutni, így azóta is blogspotos vagyok :)

nana69 2012.07.30. 20:53:17

Végre! nálam is sok befejezetlen kötés és egyéb kézimunka kosarakban.. De jó hogy nem vagyok egyedül! Na és a megkezdett blog ahol csak a profil képet tettem fel! A folton foltban sógórnőmmel együtt már évek óta halogatjuk a varrás.


süti beállítások módosítása